Töltés...
  0 termék
Kineziológiai Tapasz

Miért vásároljon tőlünk tape-et?

• Eredeti kiváló minőségű sport szalagok 2400 Ft/db áron
  • Közvetlenül a koreai gyártótól
  • Szállítás akár másnapra raktárról
  • Tape ragasztás 4 500 Ft-ért Budapesten
Vásárlás

NASARA kineziológiai tapaszok

Mueller ragadást elősegítő tape spray 113g
A Mueller 113g-os ragadást elősegítő tape spray rendkívül hasznos minden tape terapeuta számára, hisz az olyan "kényes" területeken, mint például a térd, nyak, stb. megnöveli a tapadás mértékét.
Rehabmedical - Tape terapeuta kezelő táska
Rendkívül masszív és nagy férőhellyel rendelkező tape terapeuta kezelő táska 40 cm x 20 cm x 22 cm méretben. A praktikus belső kialakításának köszönhetően kényelmesen elférnek benne minden, ami a tape-léshez szükséges.
Vizsgálókesztyű több méretben
Púdermentes, nem steril, prémium minőségű kék színű vizsgáló kesztyű több méretben, 100 db-os kiszerelésben. Rendelésnél kérjük jelölje meg, hogy milyen méretben kéri a vizsgálókesztyűt!
NASARA kineziológiai tapasz tesztcsomag - kék színű
Pamutból készült kék színű öntapadós kineziológiai tapasz tesztcsomag, mely szakszerű felhelyezéssel képes a fájdalmat és a mozgáskorlátozottságot rövid időn belül mellékhatások nélkül mérsékelni, vagy megszüntetni.
NASARA kineziológiai tapasz tesztcsomag - rózsaszín
Pamutból készült rózsaszín öntapadós kineziológiai tapasz tesztcsomag, mely szakszerű felhelyezéssel képes a fájdalmat és a mozgáskorlátozottságot rövid időn belül mellékhatások nélkül mérsékelni, vagy megszüntetni.
Descosept fertőtlenítő kendő adagoló dobozban - 120db
Descosept 120 db-os alkoholos gyors felület fertőtlenítő kendő formaldehid és fenol mentes készítmény friss illattal. A termék kiválóan alkalmas felületek, eszközök fertőtlenítésére.