Töltés...
  0 termék
Kineziológiai Tapasz

Miért vásároljon tőlünk tape-et?

• Eredeti kiváló minőségű sport szalagok 2400 Ft/db áron
  • Közvetlenül a koreai gyártótól
  • Szállítás akár másnapra raktárról
  • Tape ragasztás 4 500 Ft-ért Budapesten
Vásárlás

NASARA kineziológiai tapaszok, hasznos kiegészítők

NASARA kineziológiai tapasz kezdő szett
NASARA kineziológiai tapasz kezdő szett 2 db NASARA tape-pel (1 db kék, 1 db rózsaszín), és egy profi titánium, nem tapadó tape ollóval.
Rehabmedical - Tape terapeuta kezelő táska
Rendkívül masszív és nagy férőhellyel rendelkező tape terapeuta kezelő táska 40 cm x 20 cm x 22 cm méretben. A praktikus belső kialakításának köszönhetően kényelmesen elférnek benne minden, ami a tape-léshez szükséges.
Titánium olló tape vágásához
24 cm-es Bexfield Titanium tape olló, melyhez anyagából adódóan nem tapad a kineziológiai szalag. Kényelmes gumis markolat, precíz formára vágás.
Mueller ragadást elősegítő tape spray 113g
A Mueller 113g-os ragadást elősegítő tape spray rendkívül hasznos minden tape terapeuta számára, hisz az olyan "kényes" területeken, mint például a térd, nyak, stb. megnöveli a tapadás mértékét.
NASARA kineziológiai tapasz tesztcsomag - rózsaszín
Pamutból készült rózsaszín öntapadós kineziológiai tapasz tesztcsomag, mely szakszerű felhelyezéssel képes a fájdalmat és a mozgáskorlátozottságot rövid időn belül mellékhatások nélkül mérsékelni, vagy megszüntetni.
Mikrozid AF Liquid gyors felületfertőtlenítő - 1000ml
Használatra kész, alkohol alapú aldehidmentes gyors-fertőtlenítő készítmény. Színezék és parfümmentes, gyorsan és szermaradvány mentesen száradó
Mosható szájmaszk 2 rétegű, többször használható
Fehér színű 100% pamutból készült gumis fülpánttal ellátott arcmaszk egyesével csomagolva most csak 690 Ft-ért.
Barrycidal 36 200ml kézfertőtlenítő, bőrfertőtlenítő
Higiénés kéz-, és felületfertőtlenítőszer, felhasználásra kész 1%-s oldat. Baktériumok, vírusok, gombák, spórák ellen. Megakadályozza az algaképződést.
Bradoderm Soft műtéti kézfertőtlenítő 1000ml
A Bradoderm soft hatásspektruma: Bakericid (MRSA), fungicid, virucid, tuberkulocid, a készítményt töményen, hígítatlanul kell alkalmazni.