Töltés...
  0 termék
Kineziológiai Tapasz

Miért vásároljon tőlünk tape-et?

• Eredeti kiváló minőségű sport szalagok 2400 Ft/db áron
  • Közvetlenül a koreai gyártótól
  • Szállítás akár másnapra raktárról
  • Tape ragasztás 4 500 Ft-ért Budapesten
Vásárlás

NASARA kineziológiai tapaszok

NASARA kineziológiai tapasz - narancssárga színű
Pamutból készült narancssárga színű öntapadós kineziológiai tapasz, mely szakszerű felhelyezéssel képes a fájdalmat és a mozgáskorlátozottságot rövid időn belül mellékhatások nélkül mérsékelni, vagy megszüntetni.
NASARA kineziológiai tapasz - fehér színű
Pamutból készült fehér színű öntapadós kineziológiai tapasz, mely szakszerű felhelyezéssel képes a fájdalmat és a mozgáskorlátozottságot rövid időn belül mellékhatások nélkül mérsékelni, vagy megszüntetni.
NASARA kineziológiai tapasz - lila színű
Pamutból készült lila színű öntapadós kineziológiai tapasz, mely szakszerű felhelyezéssel képes a fájdalmat és a mozgáskorlátozottságot rövid időn belül mellékhatások nélkül mérsékelni, vagy megszüntetni.
NASARA kineziológiai tapasz kezdő szett
NASARA kineziológiai tapasz kezdő szett 2 db NASARA tape-pel (1 db kék, 1 db rózsaszín), és egy profi titánium, nem tapadó tape ollóval.
NASARA Cross tape
A NASARA Cross tape (fájdalomcsillapító tapasz) többféle kiszerelésben és méretben, mely alkalmas ízületi fájdalmak gyors megszüntetésére, hegkezelésre, stb.
Titánium olló tape vágásához
24 cm-es Bexfield Titanium tape olló, melyhez anyagából adódóan nem tapad a kineziológiai szalag. Kényelmes gumis markolat, precíz formára vágás.
NASARA Cross tape (darabra)
A NASARA Cross tape (fájdalomcsillapító tapasz) darabos kiszerelésben, mely alkalmas ízületi fájdalmak gyors megszüntetésére, hegkezelésre, stb.
Bradoplus 250 ml kéz- és bőrfertőtlenítő spray
A Bradoplus 250 ml kéz- és bőrfertőtlenítő spray pumpás kiszerelésben alkalmas a kineziológiai szalag felhelyezése előtti bőrfertőtlenítésre, előkészítésre.
Mueller ragadást elősegítő tape spray
A Mueller 283g-os ragadást elősegítő tape spray rendkívül hasznos minden tape terapeuta számára, hisz az olyan "kényes" területeken, mint például a térd, nyak, stb. megnöveli a tapadás mértékét.